dinsdag 2 oktober 2012

kleden of "een uit de hand gelopen verzameldrift"

 
Okee, toegegeven dit is een typisch geval van "uit de hand gelopen verzamelwoede".
Hoog tijd om hier iets van te maken. Het worden twee vloerkleden, waarvoor ik dan weer te weinig zpagetti blijk te hebben, dus vanochtend snel naar mijn favoriete wolwinkel om nog extra zpagetti te halen en te bestellen........  
Spiraalkleed met drie kleuren
 Het spiraalkleed is bijna af alleen nog een mooie rand verzinnen. Het is ongeveer 1 meter in doorsnede.
vintage kleed nu ongeveer 1.30 m in doorsnede (dl 1 en 2)
Het patroon van het andere kleed komt hier vandaan. Elke zaterdag komt het volgende stukje van het patroon online en er zijn heel wat haaksters die meedoen. Erg leuk, maar ik ben later ingehaakt en zal wel door moeten haken om gelijktijdig met de rest klaar te zijn. Omdat ik met zpagetti haak heb ik het patroon hier en daar wel aangepast, maar ik moet zeggen dat dat niet echt opvalt.

3 opmerkingen:

  1. MOOI!! En wat een werk..... Dank voor je reactie op mijn blog! Je woont dus in Haarlem?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, in noord niet zo heel ver van die "twee potloden" in de verte op jouw foto ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh ze zijn wel heel mooi allebij!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...