zondag 23 december 2012

Tilda en Willie

 Hier zijn Willie en Tilda. Willie's naam komt van de Venus van Willendorf. Ze is een vrolijke engelvriendin voor Tilda.
Tilda is gemaakt met het patroon van Angelina, Willie's patroon vond ik hier.

toegevoegd:1-2-2013
Angelina heeft om haar eigen redenen het patroon offline gehaald.Een zelfde soort patroon is te koop in het Engels en Duits. Hier en hier te vinden.

 Mijn eerste idee was om ze op een fiets te zetten, maar ik heb nog geen tijd gehad om deze in elkaar te knutselen. Tilda en Willie kunnen wel hun benen buigen, want daar zit pijpenrag in.



9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige vrouwenfiguren! Echt mooi gemaakt, Jacq!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tilda kende ik al maar Willie is nieuw voor mij. Geweldig met die kromme pootjes en grote borsten. Echt helemaal leuk!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Willie heet geloof ik oorspronkelijk nana en is het ontwerp van één of andere (moderne) kunstenares. Wel leuk, maar niet helemaal mijn ding.

      groetjes,
      Jacq

      Verwijderen
  3. Wat heb je dat leuk gemaakt, ik zag Willy alleen als een modern sculptuur maar jij hebt er iets prachtigs van gemaakt, en ze staan zo leuk bij elkaar, succes met je fiets ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jaqueline,

    Wat heb je er een geweldig leuke eigen creatie aan gegeven zeg!Heel erg leuk!Ik zie dat je bij Tilda d'r ledematen hebt ingekort zodat ze beter bij Willie past!Ha,ha,ha....ja en die Willie?!?!?Ik vind jou creatie 10x leuker dan dat strakke moderne geval van het patroon echt heel leuk!Ze lijkt zo op zo'n kleinere stevigere Tilda engel uit de boeken die normaal van stof gemaakt zijn,alleen hebben die niet zo'n gigantische boezem!ha,ha....echt heel erg leuk en grappig!Ja en dergelijke reacties van de jeugd zoals je in je mail aan mij vermelden heb ik hier bij het maken van een Tilda ook naar mijn hoofd gekregen,alleen werd met de worst wel een ander soort bedoeld en dan geen energie zuinige!laat nou ook een 17 jarige dochter van een Australische maaksters van mijn Tilda patroon tegen haar moeder hetzelfde hebben gezegd!!!Dat is dan de jeugd van tegenwoordig,ha,ha,ha......heb ze maar groot zeggen wij hier dan altijd!;-)

    Geniet van je 2 "aangekleede worsten" en hele fijne feestdagen en een spetterend 2013 voor jou en je gezin!By the way....dit verklaard wederom maar weer dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Angeline,

      Tilda is inderdaad een stuk kleiner, niet alleen haar benen, maar ook haar lijf en armen zijn minstens 5 toeren kleiner. Het was anders geen gezicht, helemaal uit verhouding. En Tilda op ware grootte was geen optie, dan kreeg ik een dunne reus, naar een kleine dikke dwerg ;-)

      Ik kan je verklappen dat de boezem ook nog al wat emoties losmaakte, maar dan van dochter die het niet vond kunnen dat je een blote dame in huis liet liggen op de bank, terwijl Jan en Alleman binnenliep.....

      Het wil wat Venus en Mars, maar het geeft soms hilarische situaties.

      groetjes,
      Jacq

      Verwijderen
  5. Aaaahhh wat is die Willie een schatje! De Tilda kende ik al, maar deze is ook helemaal leuk!! Echt super!!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...