zaterdag 30 november 2013

winters setje

Wat een grappige reacties kreeg ik van jullie op mijn (bed)sokken. Ik ben dus niet de enige die charmant in bed ligt (LOL).

Mijn oude sokken zijn niet weggegooid, dat mocht niet van de jongste. Hij vindt ze heerlijk zitten....en ik hoefde voor hem geen andere sokken te maken. Hij had wel een andere opdracht voor me:

Enthousiast kwam hij uit school met het lootje dat hij had getrokken. "Mam, ik ben zo blij. Ik hoef dit jaar niet eens naar de winkel voor een cadeautje". Ik keek hem niet begrijpend aan en toen zei hij lachend: "Ze vraagt handschoenen, een sjaal en een muts en dat kan jij gewoon maken. Dat kan toch wel voor 5 euro?"

Tuurlijk kan dat. Op het lootje stond ook nog dat één van haar lievelingsdieren een panda is. Nou daar kan ik wel wat mee.

Dit is het geworden:

 Een muts met colletje en handschoenen waar je wanten van kan maken.

Nu is het aan mijn zoon om er nog een mooie surprise van te maken. Maar dat komt vast goed....
Dit is gehaakt met wol van de Aldi en een restje sokkenwol wat ik nog had. Uit mijn hoofd zonder patroon. Ik heb voor de handschoenen wel met een scheef oog gekeken naar dit patroon van Drops.

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan zeg! Ziet er super leuk uit daar gaat ze zeker blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha wat leuk zeg ♥ top kado ( ehm had ie nu mij getrokken :-)

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat is een super leuke set geworden! De dame in kwestie wordt wel heel erg verwend door Sint dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! En dat is dus niet voor vijf euro, dit is onbetaalbaar! Erg leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi setje is dit geworden! Je zoon had wel gelijk toen hij dacht dat jij dat wel zou kunnen :)
    Ik ben benieuwd naar zijn surprise....

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geworden zeg,handig zo'n moeder toch;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo een enthousiaste zoon die zo veel vertrouwen in zijn moeder heeft. En gelijk heeft hij. Je heb het bewijs geleverd. Het is een prachtig setje geworden!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schitterende set !!! vooral de handschoenen vind ik fantastisch..
    dubbelop bij de vingers.. want ja.. ik slaap niet alleen net als jij met bedsokken,
    maar ook mijn vingers zijn zoooo gauw koud als ik buiten ben,.. ik ga eens kijken of ik dit ook kan maken .. dank je voor de link naar het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh echt ontzettend gaaf gedaan zeg!wat zal ze daar blij mee zijn en dan die handschoenen...EXTRA verwarmd nog eens door het pandahoofdje wat er weer overheen gaat en het wanten lijken...superleuk!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke verrassing dat zal zijn zeg! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou zeg, wat grappig die panda-set! Vooral die handschoenen, echt leuk gedaan. Ik hoop dat de surprise ook mooi wordt en dat het klasgenootje héééél erg blij zal zijn met het kado!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...