maandag 21 juli 2014

Wip cirkels

Van de middelste kreeg ik voor moederdag (lang geleden al weer) bollen acryl van de Blokker...
en ik wist niet wat ik er mee moest maken. Het is nogal pluizig en dik (haaknaald 6, anders wordt je haakwerk een soort plank...)

Ik dacht eerst ik maak van alle kleuren een lap met een andere steek en zet dat naderhand als een patchwork deken in elkaar. Nou dat was geen succes, het werd allemaal veel te stijf.

Dus ik heb de hele handel weer uitgehaald. Ik ben daarna maar eens gaan zoeken tussen de haakpatronen die ik had opgeslagen en zag toen dit patroon, EUREKA! Perfect voor deze bolletjes. Ik word er helemaal vrolijk van. Ik haak door tot de kleurtjes op zijn. Donkerblauw wordt de kleur waarmee ik alles aan elkaar ga zetten, maar ik weet nog steeds niet wat het gaat worden.....




4 opmerkingen:

  1. Gezellige rondjes! Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er al vrolijk uit! Lijkt mij mooi met die blauwe kleur erbij. Veel haakplezier!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat wordt vast leuk. Het ziet er nu al heel gezellig uit. Je kan er misschien een soort onderzetter van maken.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt op zich wel een beetje op dat wat de heren Arne en Carlos hadden in hun boek van de bloemetjes, met die gebreide rolletjes. Ik zit al te kijken hoe je dat gehaakt hebt. Smalle slierten die je weer oprolt?
    Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. De kleuren zijn mooi!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...