maandag 8 december 2014

Kersthangers voor Serious Request


Kerstboom patroon van de Lazy Hobbyhopper
Deze kersthangers heb ik de laatste tijd gehaakt voor een goed doel.
Mijn zoon gaat deze spullen as. woensdag 10 december van 12.00 tot 13.00 uur verkopen op de markt bij de Koningin Emmaschool in Haarlem. Roerdomplein 19! De totale opbrengst gaat naar Serious Request.

Ik heb gratis patronen gebruikt of mijn eigen patronen. Als je op het onderschrift bij de foto klikt kom je bij het patroon.

Het patroon van de geluksengeltjes is een kooppatroon. Je kunt dit patroon van het gelukspoppetje bestellen bij de Breimeisjes. Het kost maar € 1,50 en daarmee steun je een goed doel. Klik HIER voor meer informatie.

En nu maar hopen dat het ook wordt verkocht.....

geluksengeltjes patroon van de Breimeisjes
oh deer patroon van draad en praat
Rudolf  patroon van kneutsels

zuurstokken eigen patroon
mini schapen patroon van Brenna Eaves

mini schapen
kersttom eigen patroon hier vind je ook zoiets


sneeuwpop patroon Grietje Karwietje

kerstbal eigen patroon
dennenappel



7 opmerkingen:

  1. Wat heb je veel moois gemaakt! Ja, ik hoop ook dat het allemaal goed verkoopt voor dit mooie doel! De engeltjes zien er heel lief uit en ik vind ook alle andere hangers super goed geslaagd.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk geworden! Die gaat je zoon vast allemaal verkopen ;)

    Liefs,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt goed je best gedaan met mooi resultaat! Ik hoop met je mee dat alles verkocht wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee, ik vind ze allemaal prachtig! :)
    Fijne dag! Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt flink doorgewerkt voor het goede doel. Ik wens jou en jouw zoontje een geweldige verkoop toe. Met deze leuke kerstpullen gaat dat vast lukken. (en anders verkoopt hij het toch gewoon via jouw blog aan jouw volgers)

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt echt wel flink je best gedaan voor het goede doel, echt allemaal heel mooie dingen die zeker verkocht zullen worden denk ik.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn bijna allemaal verkocht! Hij heeft ongeveer € 25,- verdient!

      Verwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...